Ne găsiți și pe WhatsApp la 0751656275

Serviciu clienti

Cum cumpar

Pentru ca disponibilitatea noastra este maxima, va punem la dispozitie urmatoarea modalitate de a  efectua o comanda. Astfel :

 -          se efectueaza direct pe site-ul nostru, si va pune la dispozitie meniul principal, unde gasiti produsele grupate pe categorii

-          puteti folosi si casuta de cautare ( din partea de sus a paginii )

-          adaugati produsele in cos prin apasarea butonului Cumpara

-          comanda dvs. o puteti vizualiza prin apasarea butonul COSUL MEU, care se reorganizeaza dupa fiecare produs adaugat

-          daca doriti sa eliminati un produs, apasati butonul STERGE

-          completati datele dumneavoastra, dupa care trimiteti comanda

-          veti primi confirmarea primirii comenzii in cel mai scurt timp

Politica de livrare

In functie de nevoile dumneavoastra, firma noastra va ofera mai multe posibilitati de livrare:

 Prin serviciul postal, doar pentru mostre carton ( in termen de 3-5 zile din momentul trimiterii )

 -          veti primi un aviz prin care vi se se aduce la cunostinta ca ati primit un plic

-          va prezentati la posta cat mai repede pentru a-l ridica

-          va trebui sa achitati suma ramburs pentru a intra in posesia lui

 

Prin serviciu de curierat ( in 24 de ore din momentul trimiterii )

 -          este cel mai rapid mijloc de a primi un pachet

-          curierul este obligat sa vina exact la adresa specificata de dvs.

-          plata este tot ramburs, la primirea pachetului

 Taxele de livrare nu sunt suportate de catre firma noastra.

Cum platesc

Ramburs

 - veti achita contravaloarea comenzii in momentul in care veti intra in posesia comenzii ( suma facturii o veti afla imediat dupa efectuarea comenzii )

Online cu cardul

 - veti achita contravaloarea comenzii cu ajutorul unui serviciu securizat cu cardul.

Cu bani lichizi

- modalitatea aceasta este posibila doar in momentul in care veti ridica personal comanda de la sediul firmei

Achizitia

-          se pot achizitiona atat produse existente pe stoc cat si produse personalizate la comanda ( pentru alte produse ne puteti contacta prin e-mail sau telefon ).

-          produsele la oferta sunt intotdeauna in limita stocului disponibil, drept pentru care va rugam sa ne adresati o intrebare in ceea ce priveste produsul respectiv, inainte de a comanda; daca ati efectuat comanda fara sa va asigurati de existenta numarului de bucati comandate, in cel mai scurt timp veti primi un e-mail cu variatia stocului ( prezenta sau absenta respectivului produs )

-          va rugam sa verificati foarte bine datele personale, mai ales adresa la care va fi trimis coletul ( adresa si numele pe care ni le transmiteti sa fie cele ale persoanei care il va ridica, dar si numarul de telefon; in caz contrar, nu veti putea ridica coletul )

-          intotdeauna veti primi un e-mail de confirmare a primirii comenzii, dar si a punerii ei la serviciile postale sau de curierat

-          in cazul in care ati efectuat o comanda pe care nu o mai puteti onora, termenul limita de retragere a comenzii este de 6 h de la efectuarea ei

-          firma noastra nu suporta taxele de transport

Durata de livrare

Durata de livrare se modifica in functie de:

-          comenzile aflate deja in lucru

-          dimensiunile comenzii

-          perioada in care este emisa

Astfel, va sugeram ca in cazul in care comanda dvs. se ridica la mai mult de 200 produse sa va programati efectuarea comenzii astfel incat sa existe timpul necesar pentru executia ei.

Timpul de executie se discuta separat, in functie de criteriile expuse mai sus, cu fiecare client.

Sugestii si reclamatii

Pentru ca dvs. sunteti in centrul activitatii noastre si pentru ca in acest domeniu clientul ocupa cu desavarsire locul principal, va adresam rugamintea de a veni periodic cu sugestii de care cu siguranta vom tine cont. Deasemenea, si reclamatiile dvs. vor fi tratate cu profesionalism. Asteptam mesajele dumneavostra la adresa de e-mail:

alexandracorbu@yahoo.com